به مناسبت ماه مبارک رمضان
قال على بن ابيطالب(ع):
عليكم فى شهر رمضان بكثرة استغفار و الدعاء فاما الدعا فيدفع عنكم به البلاء و اما الاستغفار
فتمحى به ذنوبكم.
بر شما باد در ماه رمضان به استغفار و دعاى زياد. اما دعاهاى شما دافع بلا از شماست. و اما
استغفار شما از بين برنده گناهان است.
+ نوشته شده در چهارشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۳ ب.ظ توسط مهدي احمدی
|