واقعاَ باید به این مردم افتخار کرد......................

علی دایی راهی مناطق زلزله آذربایجان شرقی رفت و مواد غذایی و وسائل مورد نیاز زلزله زدگان را
 
در اختیار این افراد قرار داد.

علی دایی در آذربایجان

اشک های علی دایی

اشک علی دایی

پیرمرد آذری زبان به سمت علی دایی رفت تا دستش رو ببوسد ولی علی دایی مانع این کار شد و

پیرمرد و در آغوش گرفت .

پیرمرد خطاب به علی دایی ای کاش دام هایم الان زنده بودن تا زیرپات قربانی می کردم، تو را دیدم

حادثه تلخ زلزله از یادم رفت

علی دایی اولین نفری بود که بعداز وقوع زلزله خودش رو به محل حادثه رساند
 

درود به شرف اسطوره فوتبال ایران کریم باقری ، در حال جمع کردن کمک‌های نقدى از بازاريان تبريز.

با گونی و کاملا بی‌شیله پیله!

کریم باقری در بازار تبریز

کریم باقری در بازار تبریز

--------------------------------------------------------

کمکهای غیر نقدی بنیاد کودک و مثل همیشه حامد بهداد

حامد بهداد بنیاد کودک

--------------------------------------------------------

واقعا قرمز و آبی نداره این حرکت .. درورد بی کران به مهدی مهدوی کیا که بخشی از قراردادش رو

در اختیار زلزله زدگان قرار داد

مهدی مهدوی کیا


--------------------------------------------------------

وقتی بم زلزله اومد، یه نفر از فوتبالیستا بود که شبونه وسایل ضروری زلزله زده ها رو ریخت پشت

بلیزرش و تنهایی پا شد رفت بم واسه کمک به زلزله زده ها،اون کسی نبود جز احمدرضا عابدازده

الانم از آمریکا پیام داده که دوست داشتم ایران بودم و میرفتم آذربایجان

عابدزاده

--------------------------------------------------------

حمید فرخ‌نژاد و حامد بهداد با حضور در پایگاه انتقال خون استان تهران، خون خود را به آسیب‌دیدگان

زلزله استان آذربایجان شرقی اهداء کردند.

حامد بهداد و حمید فرخ نژاد اهدای خون

--------------------------------------------------------

حمید سوریان 21 میلیون و 17 سکه از جوایزش واسه المپیک رو به زلزله زدگان آذربایجان اهدا کرد

مدال حمید سوریان

--------------------------------------------------------

احسان حدادی - پهلوان ایرانی در مناطق زلزله زده ی آذربایجان

احسان حدادی در آذربایجان

احسان حدادی عزیز که مدال المپیک آورد هنوز پاشو تو فرودگاه نذاشته مدالشو تقدیم به کودکان

سرطانی کرده و گفت همین امروز میرم آذربایجان برای کمک به زلزله زده ها .

--------------------------------------------------------

مدال المپیک خیلی با ارزشه اونم اگه طلا باشه ولی قاسم رضایی عزیز مدال طلاشو به هموطنای

آذربایجانیمون تقدیم کرده و گفته:

مدال خودم را به هم‌وطنان آذری‌زبان تقدیم می‌کنم، با این اعتقاد که این مدال نتیجه دعای خیر این

عزیزان است. این مهم را انجام می‌دهم و امیدوارم این هدیه ناقابل اینجانب را که ماحصل زحمات

پانزده ساله‌ام در کشتی است، پذیرا باشند. به امید اینکه قدری از درد‌ها و آلام این عزیزان کاسته

شود.

اهدای مدال طلای قاسم رضایی

--------------------------------------------------------


رحمتی و نکونام هم برای کمک به زلزله زده ها بعد از اردوی تیم ملی کمک های استقلالی ها رو

به آذربایجان میبرند.

رحمتی


--------------------------------------------------------

نوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز ایران گفت: از شنیدن خبر زلزله بسیار متأثر شدم و اعلام می

کنم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد و هر کاری از دستم بر بیاید برای مردم عزیز آذربایجان شرقی

انجام می دهم .

نوشاد عالمیان

--------------------------------------------------------

سامی خدابخش که در یک لیگ فوتبال آمریکا بازی میکنه تیشرتی رو با طرح آذربایجان و کمک به

زلزله زدگان تو بازی دیروز پوشید .
سام درخشانی

اطلاعیه ستاد هنرمندان یاری رسان

ستاد هنرمندان یاری رسان


--------------------------------------------------------

پرویز پرستویی: به مناطق زلزله‌زده می‌روم

پرویز پرستویی کمک به زلزله زدگان

پرویز پرستویی : باید تک تک ما فکر کنیم این اتفاق برای ما افتاده و به کمک این عزیزان بشتابیم.

حامد بهداد در حال جمع اوری کمک به هموطنان زلزله زده

کمک به زلزله زدگان روستای اهر

حضور همسر ناصر حجازی در مناطق زلزله زده

همسر ناصر حجازی

آذرابادگان تسلیت

عکس: زلزله آذربایجان شرقی و روستاهای حومه












 

آخرین آمار زلزله آذربایجان؛ ۸۷ کشته و ۶۰۰ زخمی

مدیرکل ستاد بحران آذربایجان شرقی آخرین آمار کشته های زلزله آذربایجان را ۸۷ کشته در

شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعی در اخبار ساعت 21 شبکه یک تلویزیون با اشاره

به آخرین آمار تلفات زلزله در آذربایجان شرقی که در ساعت 16:53 امروز در

اهر با قدرت 6.2 ریشتر رخ داد، گفت: این زلزله تاکنون 9 پس‌لرزه در ورزقان

نیز در پی داشته است.

او درباره تلفات این زلزله گفت: 30 نفر در اهر، 40 نفر در ورزقان، 10 نفر در

هریس کشته شدند و 7 نفر به هنگام انتقال به بیمارستان جان سپردند.

همچنین تا کنون 400 نفر نیز در پی این زلزله زخمی شده‌اند.

به گفته ساعی،‌ 60 روستا در منطقه اهر بین 50 تا 80 درصد خسارت دیده و

۴روستا نیز حدود 100 درصد تخریب شده است.

او به دلیل احتمال پس لرزه های بیشتر از مردم کلیبر و ورزقان درخواست کرد

که امشب در خارج از خانه‌های خود به سر ببرند.

همچنین رئیس اورژانس کشور به فارس گفت: آمار مجروحان زلزله امروز در

آذربایجان شرقی از مرز ۶۰۰ نفر گذشت.

غلامرضا معصومی با اشاره به مجروحان زلزله در آذربایجان شرقی اظهار

داشت: تاکنون و براساس آخرین آمار تعداد مجروحان در آذربایجان شرقی از

مرز 600 نفر عبور کرده‌است.

 

زلزله دیدگان، نان و آب می خواهند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از احتیاج مبرم

زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی به نان، چادر و آب سالم خبر داد.

عباس فلاح به فارس گفت: ‌تاکنون 60 روستا به طور میانگین 50 تا 80 درصد

تخریب شده‌اند و 4 روستا نیز به طور 100 درصد از بین رفته است. در حال

حاضر در تلاشیم تا بتوانیم با افزایش تعداد آمبولانس‌ها و انتقال هر چه

سریعتر مجروحان به مراکز درمانی از افزایش آمار کشته‌ شدگان بکاهیم.

فلاح گفت: در حال حاضر نیاز مبرم مردم زلزله‌زده به آب، نان و چادر است و

اکنون که آب تمام روستاهای مذکور قطع شده است نیاز مبرمی به آب سالم

معدنی وجود دارد.

شب طلایی ایران در المپیک لندن به روایت عکس

alt

alt

alt

alt

alt


alt

alt

alt

اینم از علی کریمی و پسراش

کسب دومين‌مدال طلاي‌المپيک ايران توسط نوروزي

 


اميد نوروزي، نماينده وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي

کشورمان با پيروزي مقابل فرنگي‌کار گرجستاني در

فينال بازي‌هاي المپيک، مدال طلا را بر گردن آويخت.


روز دوم رقابت‌هاي کشتي فرنگي المپيک 2012 لندن با برگزاري مسابقات 3 وزن دوم پيگيري شد
 
که در وزن 60 کيلو اميد نوروزي پس از پيروزي در مراحل مقدماتي مقابل کشتي‌گيراني از چين، ب
 
لغارستان، قزاقستان و ژاپن به فينال راه يافت.

نوروزي در ديدار نهايي در 2 تايم و با نتايج مشابه (يک بر صفر) مقابل ريواز لاشخي، قهرمان 2011
 
اروپا، از گرجستان به پيروزي رسيد و دومين مدال طلاي تاريخ کشتي فرنگي و دومين نشان طلاي
 
کاروان ورزشي ايران را به ارمغان آورد.

نماينده کشورمان که در دور نخست مقابل جيانگ شنگ، نفر پنجم بازي‌هاي المپيک 2008 پکن از
 
چين به پيروزي رسيده بود در دور دوم هم برابر آنگلوف، نفر سوم جهاني 2011 از بلغارستان به
 
برتري رسيد. نوروزي در دور سوم و مرحله يک‌چهارم نهايي هم علمت کبيسپايف، دارنده 2 مدال
 
قهرماني جهان (نقره 2011 و برنز 2010) از قزاقستان که عنوان اول مسابقات قهرماني آسيا در سال
 
 2011 را هم يدک مي‌کشد را شکست داد. نوروزي در نيمه‌نهايي هم در 2 تايم و با نتايج (يک بر
 
صفر) و (يک بر صفر) ماتسوموتو از ژاپن را شکست داد و فيناليست شده بود.

فرستاده شده توسط یک دوست

هر چي مهربونتر باشي بيشتر بهت ظلم ميکنن هر چي صادق تر باشي بيشتر بهت

دروغ ميگن هر چي

دلسوزتر باشي بيشتر سرت کلاه ميذارن

هر چي قلبتو آسونتر در اختيار بذاري راحت تر لهش ميکنن

:::مریم:::

نوشته دکتر غلامعلی رجایی درباره ی مرحوم دکتر بیات

ساعاتی پیش مردی رخ در نقاب خاک کشید و از دنیای ما گذشت که از اساتید بزرگ ومسلم تاریخ

معاصر ایران عزیز ما بود. ساعت ده صبح امروز شنبه دکترعزیز الله بیات برای آخرین بار اما نه همچون

همیشه ایستاده !بر روی دست همکاران و دانشجویانش در دانشگاه شهید بهشتی تشیییع شد.

از او که افتخار شاگردی اش را درمقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی دارم ،خاطره کم ندارم

واگردوستان گروه تاریخ دانشگاه شهید بهشتی روزی کمرهمت بستند تا در منزلت او کتابی برای آشنایی

نسل جوانی که امروز نه چندان دردمند و متعجبانه ! شاهد تشییع جنازه این بزرگ بود بنویسند گفتنی

هارا خواهم گفت.

هرچند مرگ حق است و پلی است که آدمی را به دوست می رساند اما همانگونه که دکتررضا شعبانی

استاد دیگرمن درسخنانی بربالای جنازه آرام وتسلیم شده دکتر بیات در برابر خدای خود، در راهروی

دانشکده ادبیات دانشگاه به درستی گفت، دکتر بیات نمرده است می توان امثال دکتر بیات را از این

قاعده مستثنی دانست.و چگونه می توان عالمی را با تالیف کتب متعدد وخدمات آموزشی اش به

جوانان این آب وخاک مرده دانست؟

امروز پس از تشییع به استادم دکتر رضا شعباتی عرض کردم جدا از برجستگیهای علمی واخلاقی دکتر ب

یات - که وی از آنها بخوبی یاد کرد- یک صفت دیگر علاوه بر آنکه شما گفتید در نظر من برجسته تراست

وآن عشق وارادت او به مولای متقیان علی بن ابیطالب (ع) بود.

او که دانش آموخته دانشگاه تولوز فرانسه بود برای نام و نان کار نکرد و در طول بیش از چهل سال متوالی

تدریس ،هرگز از کرسی استادی دانشگاه وتدریس دکانی برای کسب خود نساخت .

در فضیلت اوهمین بس که امروز شنیدم مدتی را برای تدریس به دانشگاه شاهرود می رفت ولی مبلغی

را که بابت حق التدریس می گرفت در زندگی خود هزینه نمی کرد و می فرمود صرف دانشجویانی شود

که برای ادامه تحصیل توان مالی اندکی دارند.

به سلامت خود بسیاراهمیت می داد.هم از این جهت بود که بسیار راه می رفت.بسیارکم می خورد

روزی به من فرمود من به اندازه یک کف دست نان می خورم.

یک روز به من فرمود : یکی از مسولان بلندمرتبه نظام که از سالها قبل مرا می شناخت از من پرسید:آقا

، شما با این همه سال چگونه اینقدر سالم هستید؟ دکتر در حالی که مثل همیشه خنده خاصی می

کرد گفت: به اوگفتم رمز سلامتی من این دو است :راه رفتن وکم خوردن

حافظه سرشاری داشت.

روزی به خود من گفت: کسی از دانشجویان چهل سال پیش مرا درجایی دید و سلام کرد وگفت: استاد

مرامی شناسید؟ من خیلی سال پیش دانشجوی شما بوده ام و اکنون استاد دانشگاه .. هستم. به

اوگفتم بله می شناسم شما آقای فلانی هستید. دکتر می گفت او از شدت تعجب نسبت به حافظه من

متحیرانه گفت :الله اکبر از این حافظه!

در زمستان سال 1385وقتی از او خواستم بر من منت نهد و از داورانی باشد که تز دکترای مرا بخواند و در

جلسه دفاعیه داوری کند .مثل همیشه گفت به شرفم قسم با اینکه سالهاست دراینگونه جلسات

شرکت نمی کنم ولی از شدت ارادت وعلاقه ای که به شما دارم با کمال افتخار ومیل این را می پذیرم .

ایشان علاوه بر راهنماییهای ارزنده ای که در جهت اصلاح بعضی مطالب نمود در روز دفاع در وقت معین به

دانشگاه تربیت مدرس آمد و درجلسه ای که اساتید راهنما ومشاورین و داوران ودانشجویی که از تز دکترایش دفاع می کردهمه دانشجویانش بودند! حضوریافت و چون در داوری ،نوبت اول به او رسید با

سخنانی مرا بیش از پیش شرمنده لطف ومحبتش فرمود.خوشبختانه فیلم این جلسه را دارم وشاید

روزی آن را بر روی وبسایتم بگذارم.

دکتر بیات هرگز خود را نستود و از آن همه کارهای ارزنده اش تعریف نکرد مع الاسف در رسانه ملی و

رسانه های مکتوب از او بسیار کم استفاده شد. تاسیس موسسه آموزشی قطب راوندی از خدمات

مستمر او به ایران وایرانی است. گمان می کنم سهم او از این دنیا فقط وفقط پاکی و گمنامی بود.

بسیار جدی بود و گاه برای تاکید دراهمیت سخنی که زده بود می گفت به شرفم قسم. جوانمرد بود و

شریف. پاک بود ونجیب. بسیار طبع بلندی داشت وهرگز از کسی چیزی نخواست .

اینک او تسلیم خدا شده وپس از دیداری که با مولای خود علی که به او عشق می ورزید در اولین لحظه

ورودش به قبر نمود چند ساعتی است به آرامشی ابدی دست یافته و درگور خود آرمیده است و نحن

انشا الله به لاحقون. این نوشته ادای دین من به این استاد است .هرچند هرگز ادا شدنی نیست.

به روح بلند این استاد فرزانه پاک وفروتن،که در سن 91 سالگی به جوار دوست شتافت ویادش با من

است وهمیشه در نظرم بزرگ وستودنی ،صلواتی می فرستم .روحش همواره شاد باد.

دکتر رضا شعبانی هنگام ادای احترام به پیکر دکتر بیات

 

شعری در مورد داراب

صفای داراب

شهر داراب صفایی دارد

چه نکو آب و هوایی دار

مردمانش همه با مهر و وفا

شهرت روز فزایی دارد

هر طرف چشمه آبی جاری

همچو آیینه جلایی دارد

نغمه قمری و آواز هزار

غلغل و شور و نوایی دارد

دشت و صحرا همه چون مخمل سبز

به برش سبز قبایی دارد

هست هر گوشه ی آن باغ گلی

چه محیطی، چه فضایی دارد

شهر، دارای کهن تاریخ است

چه سرافراز بقایی دارد

"آزما" شاعر خوش ذوق آنجاست

خوش بحالش که چه جایی دارد


((حسین آزما))

درسی از جامعه شناسیA lesson in Sociology

 
When A Person Laughs too Much Even for Stupid Things, Be Sure

That Person Is Sad Deep Inside.
 
اگر کسی بیش از حد می خندد، حتا به مسائل خیلی ساده و

معمولی؛او از درون به شدت اندوهگین است

 When A Person Sleeps A lot, Be Sure that Person Is Lonely.
اگر کسی بیش از حد می­خوابد، مطمئن باشید که او احساس

تنهایی می­کند.
 
 When A Person Talks Less, And If He Talks, He Talks Fast Then It

Means That Person Keeps Secrets.
 
اگر کسی کمتر حرف می­زند و یا در زمان حرف زدن بسیار سریع صحبت

می­کند؛ این بدان معنیست کهرازی برای پنهان کردن دارد.
 
 When Someone Can't Cry Then That Personality Is Weak.
 
اگر کسی قادر نیست بگرید، او شخصیتی ضعیف است.
 
 When Someone Eats In an Abnormal Way Then That Person Is In

Tension.
 
اگر کسی بطور غیر نورمال غذا می­خورد، از استرس و فشارِ زیاد رنج

می­برد.
 
 When Someone Cry On Little Things Then It Means He Is

Innocent & Soft Hearted.

اگر کسی به سادگی می­گرید، حتا در برابر مسائل خیلی ساده، او

فردی بی گناه و دل نازک است.
 
 When Someone Gets Angry On Silly Or Small Things It Means He

Is In Love.
 
 اگر کسی به سرعت عصبانی می­شود، حتا برای مسائل کوچک و

پیش پا افتاده، این بدان معناست که او عاشق شده است.
 


زندگی از نوع طنز

 
والــدیــــن گـرامـــی ..

اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..

اون اس ام اس از دوست پسرشه ..


قلم پاشو میتونید خورد کنید


******************************************

والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی!میگفت: شما… مام میگفتیم: ما؟میگفت: بعله شما که نزدیک

تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین!مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر!آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که

نکنه لج کنه کارتون نشون نده..!یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم


*********************************************


میگن تو جهنم عمت هر کاری بخواد می کنه فحش هاش رو تو می خوری !!!


*********************
بعضی وقتا شنیدن یه

” بگو ببینم چه مرگته ”

از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای

“عزیزم چی شده”

بیشتر میچسبه….!


*******************************************


دو تا نصیحت …!
1
آ.شغال هم که باشید قابلیتِ بازیافت دارید ، امیدتونو از دست ندید خلاصه !
2
.باور کنید استفاده از کلمات رکیک شما را به انسانی کول و باحال تبدیل نمیکند


**********************************************



دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!

***********************************************
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست

مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !!

*
***********************************************

فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه “عِـه رفت رو پیغامگیرشون” و سریعاً تلفن رو قطع کنه !!


************************************************

بعضی آهنگها هستن که گوش میدی میگی


“من کی زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته
؟؟

***********************************************

از من به شما نصیحت:

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه

بیشتر از همه تنهاست

اون رو تنها نذارید

چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره

*****************************

یه قانونی هست که میگه :

همیشه یه آهنگ توی پِلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی

اما هیچ وقت پاکش نمی کنی!

*******************************
 
اصغر بینی بزرگی داشت و خیلی مهربان بود و باهوش و سختکوش و خوش برخورد و با جنبه و مؤدب و

خوش لباس و متین و فروتن و خوش صحبت و باشخصیت و تمیز و مرتب. بچه های محل صداش می

کردند اصغر دماغ !

********************************

مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!

بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده …

و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !!

************************************
باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :

وظیفم نبود، لطف کردم !!

*********************************